top of page

מועדון מהבית - מגזין מס' 5

מועדון מהבית - מגזין מס' 5: סוף שבוע

לחברים שלום!

מאחר ורובנו יצאו לחל"ת או לימי חופשה (לשאלתכם; כולל סיגל איבס), אנו ממשיכים באדיקות למלא את ימיכם בתרבות להנאתכם... לא תראו כאן מילה על קורונה, אלא דברים שישמחו את הלב...

האימרה, "עושה זאת ביד אחת", מקבלת כאן מישנה תוקף, דוגמא לאומץ לב ולהשראה היא הכנרת שאין מכשול אשר ירתיע אותה, אפילו חסרון ב...יד!

כנרת שמנגנת ביד אחת מנומי איטו

שני מרצים שלנו נרתמו לשלוח לנו קישוריות.

האחד הוא אבי אבנר, חבר הנהלת המועדון, שכבר שמעתם אותו במסגרת המועדון, כאן במפגש אקטואליה עם אליהוא בן און, עיתונאי ושדרן רדיו, אבי מספר על עצמו, על אוצרות תערוכות וכמובן גם על המבצעים של "המוסד":

השני הוא מיודענו הזכור לטוב, "כח ההצלה" אלון קליבנוב (אולי אתם זוכרים כשיהודה משי זהב לא הגיע להופעה, אלון העביר לנו הרצאה מופלאה על פלורנס נייטינגייל, הרצאה שאותה חיבר במיוחד למען המועדון...). בקישור הבא אלון מעביר הרצאה במוסד יד בן צבי על דמותו המרתקת של אלכסנדר נייבסקי - נסיך, מצביא, פוליטיקאי, וקדוש:

"משחק של אהבה ומזל" לצפייה ישירה:

הפקה של תיאטרון החאן של קומדיית הטעויות "משחק של אהבה ומזל" מאת המחזאי הצרפתי מאריבו. אביה של סילביה מחליט להשיאה לבנו של חברו. כדי ללמוד על בן זוגה לעתיד, מחליטה הבת להחליף את זהותה עם המשרתת. בלי שתדע על כך, מחליט גם החתן המיועד להחליף את זהותו עם משרתו.

במסגרת תערוכה מהבית; הסמית'סוניאן
המוזיאון הלאומי להיסטוריה של הטבע, אחד ממוזיאוני הטבע הגדולים בעולם, המחזיק באוצר של 145 מיליון מוצגים ובהם צמחים ופוחלצים, מאובנים, סלעים, מטאוריטים, מינרלים וגבישים, ממצאים ארכיאולוגיים ועוד.

מה כולל הסיור: המוזיאון מציע סיורים וירטואליים בתצוגת הקבע שלו, בתערוכות החדשות, תצוגת פרפרים או תערוכה נרחבת של מוצגים מאפריקה – וגם באלה שהיו בעבר, כגון תערוכת "קפריסין: פרשת הדרכים של התרבות", תצוגת המאובנים הישנה (שהוחלפה בשנת 2019), תערוכת הגנום ועוד. תנועה ברחבי המוזיאון נעשית באמצעות חיצים כחולים על הרצפה ובאמצעות העכבר. אייקונים של מצלמה מאפשרים לצפות מקרוב בחלק מהמוצגים וההסברים, אבל קל יותר לקבל תקריב באמצעות כפתור הגלילה באתר בשילוב עם לחצני ctrl או shift.

ונסיים בחיוך:

"אבד חתול "מתוך סרטוני האבסורד, ניר וגלי

https://www.youtube.com/watch?v=Cqo6nfyNGE8

בתקווה לימים מאושרים והמון בריאות

צוות המועדון

bottom of page