top of page

מועדון מהבית - מגזין מס' 24

מועדון מהבית - מגזין מספר 24: סופשבוע

לחברים שלום רב,

להלן מקבץ תרבות להנעים לכם את סוף השבוע:

ריח פה, ריח גוף ומיניות - פרופ' מל רוזנברג:

הרצאה הרביעית לשנת תש"ע בסדרה "מדע ודעת", בנושא: "ריח פה, ריח גוף ומיניות" מרצה: פרופ' מל רוזנברג, לשעבר מהחוג למיקרוביולוגיה הומנית, הפקולטה לרפואה. ההרצאה התקיימה באודיטוריום בר-שירה, אוניברסיטת תל אביב (מתי כבר נוכל לחזור לשם?):

"קבל אריזונה" - סרטם של רועי שרון וכרמלה מנשה על השמדת הכור הסורי:

המוסד ואמ"ן הביאו את המידע, הדרג המדיני קיבל את ההחלטה, ושמונה מטוסי קרב של חיל האוויר הטילו 17 טונות של חומרי נפץ בעומק סוריה. הגורמים הבכירים שהיו מעורבים במבצע מספרים: כך השמידה ישראל את הכור הגרעיני של בשאר אסד

קונצרט שופן על הדשא באוניברסיטת תל אביב עם תומר לב ומצטייני ביה"ס למוסיקה

(אפשר להעביר קדימה לדקה 8 ו"לחסוך" את הנאומים), דרך אגב הילד בן העשר שפותח את הקונצרט, עכשיו בן 20, אלון קריב... וזה מה שעשה לאחר מכן: ב-2012 זכה בפרס הראשון בתחרות "פסנתר לתמיד", פרס שלישי בתחרות בינלאומית ע"ש קאופמן בניו יורק ב-2015 והיה אחד משניים עשר הפיינליסטים בתחרות הבינלאומית ע"ש רובינשטיין לפסנתרנים צעירים בבייג'ינג 2016.

​הופיע עם תזמורות מובילות כגון תזמורת סימפונט רעננה, הסימפונית חיפה, הסימפונית אשדוד, תזמורת רשות השידור הסלובנית והתזמורת הפילהרמונית הישראלית. ניגן תחת שרביטיהם של המנצחים ג'ורג' פליוואנייאן ומאסטרו זובין מהטה. ​אלון למד בשנתיים האחרונות בארה"ב בבית הספר ג'וליארד עם יוכבד קפלינסקי וג'וליאן מרטין. כעת אלון ממשיך את לימודיו בבית הספר ע"ש בוכמן מהטה עם תומר לב.

​מבחינתנו, סגר מעגל... צפיה מהנה!

קצת גאווה, אוניברסיטת תל אביב מנצחת את הקורונה:

ולקינוח פרנק סינטרה בשיר "ניו יורק ניו יורק"

בתקווה שהעיר תחזור לעצמה בקרוב והחיים ימשכו כרגיל...

בברכת הנראה, בריאות וסופשבוע נפלא

סיגל ושלומית, צוות המועדון

bottom of page