top of page

מועדון מהבית - מגזין מס' 15

מועדון מהבית - מגזין מס' 15

חברים יקרים! מקוות שאנו מוצאים אתכם בבריאות טובה. להלן קטעי תרבות נוספים לצפייה ולהנאה:

יורם טהר לב בפגישה מרתקת וחושפנית עם דב אלבוים.

יורם טהר לב לא מאמין באלוהים. גם לא בתנ"ך ובמצוות. אבל הוא מרותק למקורות היהודיים והם שמניעים אותו ליצור. דב אלבוים מארח את הפזמונאי הלאומי לשיחה אישית על הקבר והמוות שכבר אינו רחוק כבעבר, על הפער בין יצירה דתית להשקפה חילונית ועל הצורך הנצחי – בהומור.

ירדנה ארזי וגלי עטרי במופע בזאפה.

שיתוף פעולה מיוחד על הבמה בין שתי הזמרות המוערכות ירדנה ארזי וגלי עטרי. על במת מועדון הזאפה בהופעה חיה בה שרו ממיטב הלהיטים של שתיהן לאורך השנים.

סרט בצפייה ישירה ב"וואלה": הכלה הסורית בבימויו של ערן ריקליס.

מונה כלה דרוזית בת 24 ממג'דל שאמס עומדת לחצות את הגבול בין ישראל לסוריה ולהנשא לטלאל, שחקן ומגיש תוכניות בטלוויזיה הסורית. היא תהפוך לאזרחית סורית ותיאלץ להיפרד ולהינתק ממשפחתה האהובה. הסרט מתאר את יום החתונה משעות הבוקר בו מתכנסת המשפחה ועד שהכלה מוצאת את עצמה לכודה בשטח ההפקר שבין שערי הגבול בין סוריה לישראל. זה סיפור על מחסומים פיזיים ורגשיים ועל הרצון לחצות אותם. זה סיפור על חתונה שעד הרגע האחרון לא ברור אם אכן תתקיים .יום חתונתה של מונה הוא אולי היום עצוב בחייה, אך גם יום המלא ברגע חסד לה ולאנשים המעורבים משני צידי הגבול.

"היה או לא היה" מאת עדנה מזי"א תיאטרון הקאמרי. בימוי עומרי ניצן.

המחזה של עדנה מזי"א, עוקב אחר סיפור אהבתם הסוערת של השחקנית חנה רובינא והמשורר אלכסנדר פן בתל אביב הצעירה והתוססת של שנות השלושים, שכבר אז היתה עיר ללא הפסקה. ברקע התנהלה מלחמה ספרותית בין המשורר הלאומי הוותיק ביאליק לבין המשורר המרדן הצעיר אברהם שלונסקי. חלום ליל קיץ תל אביבי, האוויר מוצף אבקני פריון וגיבורים, אחוזי קדחת אוהבים, על רקע שאלתו הפואטית של המשורר הלאומי: "מה זאת אהבה"? סיפור אהבה מרתק, מרגש ובלתי אפשרי, שניצת בין שני אמנים המלאים בעצמם ובאמנותם. קדחת אהבה של אנשי חורף בקיץ תל-אביבי.

לכבוד יום ירושלים, הרצאה, פרופ' יובל גדות מהחוג לארכיאולוגיה באונ' ת"א, "ירושלים כמרכז לפולחן".

ולקינוח "ריקוד יווני" קטע בביצוע הבלט של איגור מוסייב "סירטאקי".

בברכת צפייה מהנה! שלומית וסיגל צוות המעדון

bottom of page