top of page

מועדון מהבית - מגזין מס' 18

מועדון מהבית - מגזין מס' 18: סופשבוע

לחברים שלום!

נקוה שנצנן מעט את ימי השרב עם צפייה בקטעי תרבות חדשים:

מתוך פנים אמיתיות עם אמנון לוי: האטום של ישראל.

הסוד הכמוס של ישראל נחשף. במשך 50 שנים, מתחת לאפו של העולם כולו, בנתה ישראל מאגר נשק גרעיני שימנע שואה שניה. סרט מצוין של איתי דנקנר, אוהד כהן ורונן ברטן:

העתידן פרופ' דוד פסיג על תבונת ההמונים וחקר העתיד: הנוירופיזיולוגיה של המוח חושב עתיד.

הרצאתו של פרופ' דוד פסיג ראש המגמה לטכנולוגיות תקשורת וראש המעבדה למציאות מדומה באוניברסיטת בר-אילן:

הצגה: השליח תיאטרון הפרינג' - תמונע:

ההצגה "השליח", מאת אלמה וייך ובבימויה. ההצגה מתארת את סיפורו של הסטוריון (אייל שכטר) שהשלים כתיבת ספר גדול על הקמת המדינה. הוא אמור לנסוע למחרת היום לאוניברסיטת פרינסטון להשקה חגיגית של ספרו החדש שתורגם לאנגלית.

הרוזן פולקה ברנדוט, (ערן בוהם) שמופיע בהערת שוליים בספרו של ההסטוריון מתגלה בהזיותיו של ההסטוריון, מתוך החרדה והספקות המציפות אותו. הרוזן ברנדוט דורש לתקן ולחקור את סיפור הרצח שלו, ובו בזמן, דורש מן ההסטוריון לבדוק את חייו שלו, כמה באמת הוא יודע על היחסים שלו עם אישתו (שרון בורשטיין,) עם הדיקאן שלו( דורון צפריר) ועם בנו. הלילה הזה הופך להיות סיוט מטלטל עבור ההסטוריון. ההצגה שואלת שאלות על הסיפורים הקבוצתיים שאנו מספרים לעצמנו, ועל הסיפור האישי של כל אחד מאיתנו, כמה באמת אנחנו מעגלים פינות.

"טיול באיי סיישל" עם אייל ברטוב (מסע אחר):

ברטוב הוא צלם סטילס ווידאו ובמאי סרטים, המתמחה בנושאי הטבע, הזואולוגיה והאנתרופולוגיה. הוא מצלם ומפיק סרטים באורך מלא עבור הנשיונל ג'יאוגרפיק, וכן עבור ארגוני טבע וסביבה בישראל. לאחרונה צילם, ערך, והפיק סדרה נרחבת על הטבע הישראלי עבור ערוצי הסמית'סוניאנס בקנדה ובארצות הברית. עבודותיו מתפרסמות בתערוכות, במגוון רחב של מגזינים, ספרים, אנציקלופדיות ותוכניות טלוויזיה.

דני סנדרסון בפסטיבל הפסנתר 2010, המופע המלא:

ולקינוח, לקראת חג השבועות הממשמש ובא בימים אלו לטובה ולימי הקיץ החמים, כיצד לחתוך אבטיח ב-30 שניות:

מאחלות לכם הרבה בריאות והנאה וסופשבוע נעים! סיגל ושלומית, צוות מועדון האוניברסיטה של תל אביב

bottom of page